середа, 5 вересня 2018 р.

ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ 1-Х КЛАСІВ


Свідоцтво досягнень замість табеля: як та які досягнення тепер будуть оцінювати педагоги
Згідно з наказом МОН, у перших класах замість табеля учням видаватиметься свідоцтво досягнень. Оцінюватимуться вони за чотирирівневою системою.
СТРУКТУРА СВІДОЦТВА ДОСЯГНЕНЬ
Запропонований зразок свідоцтва складатиметься з двох частин:
ПЕРША:характеристика особистих досягнень учнів (заповнюється у жовтні як проміжний звіт, та у травні – як підсумковий).
ДРУГА:оцінювання предметних компетентностей (заповнюється лише у травні).

ЩО ЗАМІСТЬ ОЦІНОК
Для оцінювання пропонується чотирирівнева система:
Перший рівень: «має значні успіхи»;
Другий рівень: «демонструє помітний прогрес»;
Третій рівень: «досягає результату з допомогою вчителя»;
Четвертий рівень:«ще потребує уваги та допомоги».
ЩО ВВАЖАЄТЬСЯ ОСОБИСТИМИ ДОСЯГНЕННЯМИ?
До переліку особистих досягнень входять:
– вияв інтересу до навчання;
– активна робота на уроці;
– формулювання питань про щось нове, незрозуміле;
– вияв старанності у навчанні;
– зосередженість у роботі;
– самостійність під час роботи;
– доброзичливе ставлення до оточуючих;
– співпраця з іншими дітьми;
– вирішення конфліктів мирним шляхом;
– віднаходження успішних шляхів розв’язання проблем;
– дотримання правил поведінки під час уроку, ігор, відпочинку;
– здатність брати відповідальність за свої дії.


ЩО ВВАЖАЄТЬСЯ НАВЧАЛЬНИМИ ДОСЯГНЕННЯМИ (ПО ПРЕДМЕТАХ)?
Українська мова, мова корінних народів та нацменшин:
– уважно слухає і розуміє коротке висловлювання;
– вступає в діалог на теми, які викликають зацікавлення;
– дотримується правил спілкування: привітання, прощання, подяка;
– зрозуміло висловлює власні потреби, відчуття, спостереження;
– знає всі літери алфавіту, читає вголос доступні тексти (цілими словами і складами) з відповідною інтонацією;
– розуміє фактичний зміст прочитаних текстів;
– висловлює власне ставлення до прочитаного;
– виявляє інтерес до читання, відповідає на запитання, про кого (про що) любить читати;
– називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери алфавіту;
– списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту;
– пише під диктування слова ( в яких написання збігається із звучанням), до 5 речень з 3-4 слів.
Математика:
– додає і віднімає числа в межах 10;
– лічить об’єкти і записує числа в межах 100;
– порівнює числа у межах 100;
– розв’язує прості задачі на знаходження суми, різниці двох чисел;
– розв’язує прості задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, різницеве порівняння;
– орієнтується у просторі, пояснює розташування предметів;
– визначає геометричні форми предметів;
– вимірює довжини об’єктів за допомогою підручних засобів, лінійки.
Я досліджую світ:
– цікавиться темами, що вивчаються, виявляє допитливість до навколишнього світу;
– розповідає про себе, свою сім’ю, місце проживання;
– дотримується правил поведінки у громадських місцях, на природі;
– дотримується правил безпеки під час різних видів діяльності;
– встановлює найпростіші взаємозв’язки в живій та неживій природі;
– проводить найпростіші спостереження і дослідження у навколишньому світі.
Технології:
– пропонує і втілює власні творчі ідеї;
– належним чином користується матеріалами та інструментами;
– планує дії та виготовляє власні вироби.
Мистецтво:
– висловлює своє ставлення до мистецьких творів;
– охоче бере участь у спільних співах;
– відтворює прості ритми;
– втілює власні ідеї у художні образи;
– створює художні образи різними засобами.
Фізична культура:
– виявляє інтерес до рухових видів діяльності;
– дотримується встановлених умов та правил гри.
Іноземна мова:
– розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків, наприклад, у книжці з малюнками, де використовується знайома лексика;
– розуміє просту особисту інформацію (ім’я, вік, місце проживання, країна походження), а також розуміє запитання на цю тему, спрямовані безпосередньо та особисто;
– продукує короткі фрази про себе, надаючи базову персональну інформацію (ім’я, адреса, родина).

За матеріалами сайту:     https://uk.etcetera.media


Немає коментарів:

Дописати коментар