суботу, 20 лютого 2016 р.

Кожній людині протягом дня представляється не менше десяти можливостей змінити своє життя. Успіх приходить до того, хто вміє їх використовувати.
Андре Моруа

         Хочу нагадати, що сайт створено з метою сприяння розвитку педагогічної творчості, передачі авторського досвіду з різних проблем педагогіки.
          Учителі-предметники, заступники директора  можуть знайти тут необхідну для роботи інформацію: методичні рекомендації, дидактичний матеріал, розповіді про цікавий досвід колег. Усе це допоможе зорієнтуватись у потоці педагогічних інновацій, підготувати сучасні й цікаві уроки, організувати корисні заходи.
          За роки роботи  накопичилося багато цікавого матеріалу, який міг би бути корисний  іншим людям, тому із задоволення  поділюся із вами, шановні відвідувачі сайту.
Із повагою Тетяна Сезько

15 лютого 2016 р. у Краматорській українській гімназії відбулося засідання педагогічної ради з теми: «Синдром професійного вигорання: як зберегти психоемоційне здоров’я вчителя»


         Інтенсивний соціальний, економічний і культурний розвиток сучасного українського суспільства істотно підвищує вимоги, що висуваються до освітян, діяльність яких спрямована на всебічний розвиток особистості дитини, створення оптимальних умов для розкриття й реалізації її потенційних можливостей, здібностей та потреб. Педагогічна діяльність через перенасиченість її стресогенними факторами вимагає від фахівця потужних резервів самовпорядкування і саме тому, вона належить до найбільш напружених в емоційному плані видів праці. Одним із негативних наслідків довготривалого професійного стресу є синдром професійного вигорання.На засіданні педагогічної ради намагалися розібратися у даному питання засобом виконання вправ , спрямованих на попередження та ліквідацію даного синдрому в педагогів навчального закладу.
           Тренінг з профілактики та корекції синдрому емоційного вигорання педагогів, який провела Сезько Т.А., включав інформаційний, діагностичний і профілактичний напрями. Педагоги гімназії визначили, яким чином дана проблема стосується кожного із них. Вчителі виконували ряд інтерактивних вправ : «Асоціація», «Моє я», «Чарівний стілець», «П’ять добрих слів», «Із негативу в позитив».
          Заступник директора надала рекомендації колегам щодо профілактики  синдрому професійного вигорання.


      Надзвичайно важливо здійснювати заходи, спрямовані на попередження та ліквідацію даного синдрому у педагогів.

        Із маршрутним листом від заступника директора та матеріалами для проведення педради тренінга можна познайомитися на сторінці «Методична  скарбничка»  у розділі «Педрада»