пʼятницю, 26 жовтня 2018 р.

ТЕМА ТИЖНЯ: «Я І МОЯ БАТЬКІВЩИНА»



ТЕМА ТИЖНЯ: «Я І МОЯ БАТЬКІВЩИНА»

Завдання, яке перед собою ставили педагоги гімназії на тиждень вивчення теми « Я і моя Батьківщина»:

o   формувати почуття любові до рідного краю (причетності до рідного дому, сім'ї, школи, міста);
o   допомагати дітям усвідомлювати себе і свою родину як частину Батьківщини;
o   виховувати повагу до українських воїнів – захисників України;
o   виховувати шанобливе ставлення до державних символів України, української історії; почуття власної гідності як представників свого народу;
o   толерантне ставлення до представників інших національностей, до ровесників, батьків, сусідів, інших людей.
На кінець тижня учні знатимуть:
o   що таке мала батьківщина і Батьківщина – велика Україна;
o   державні символи України;
o   що українські воїни-герої захищають Україну;
o   які маємо традиції, свята.
вмітимуть:
·         розповідати про свою родину, Батьківщину;
·         розпізнавати державні символи України, тлумачити їх походження;
·         висловлювати власну думку (зокрема й письмово, за допомогою малюнкового письма), стосовно малої і великої Батьківщини, ставити запитання й відповідати на них;
·         створювати вироби / художні твори на тему родини, Батьківщини, захисників України.
Любов до Вітчизни починається з любові до своєї Малої Батьківщини – місця, де людина народилася.
Патріотичне виховання у початковій школі має вирішувати широке коло завдань. Це і виховання любої до рідного дому, сім'ї, школи; виховання шанобливого ставлення до людини-трударя та результатів її праці, рідної землі, захисників Вітчизни, державної символіки, традицій держави, загальнонародних свят.
Молодший шкільний вік– період становлення особистості,  має свої потенційні можливості для формування вищих моральних почуттів, до яких і належить почуття патріотизму.
Перш ніж дитина навчиться співпереживати бідам та проблемам Батьківщини, вона повинна навчитися співпереживанню взагалі як людському почуттю. Захоплення просторами країни, її красою та природними багатствами виникає тоді, коли дитину навчили бачити красу безпосередньо навколо себе. Також необхідно навчити її  сумлінно виконувати трудові доручення, прищеплювати любов до праці.
Патріотичне почуття за своєю природою багатогранне, воно об’єднує всі сторони особистості: моральну, трудову, розумову, естетичну, а також фізичний розвиток і передбачає вплив на кожну із сторін для отримання єдиного результату.