суботу, 12 травня 2018 р.

УМОТИВОВАНИЙ УЧИТЕЛЬ.АКАДЕМІЧНА СВОБОДА Й ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА РЕЗУЛЬТАТ.



МІСЬКИЙ СЕМІНАР-ТРЕНІНГ ПРОВЕДЕНО  

НА БАЗІ КРАМАТОРСЬКОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ.

     1О травня 2018 року  у Краматорській українській гімназії було проведено семінар-тренінг для учителів початкових класів міста, які будуть працювати з 1 вересня 2018 року у перших класах, за темою «Умотивований учитель. Академічна свобода й відповідальність за результат».
     Не випадково було обрано  таку форму проведення засідання. Семінар-тренінг—активна форма роботи у  тренувальному режимі, що розкриває й удосконалює особистісний потенціал, коригує засоби взаємодії, поглиблює та розширює горизонти знань, умінь та навичок. За мету ставили: з’ясувати чи готовий  сьогодні учитель  до змін: свободи вибору методів навчання, засобів тощо?Наскільки усвідомлює свою відповідальність за якість освітніх послуг? Чи здатний змінитися?
     Виступи Краснікової А.І., методиста методичного кабінету управління освіти Краматорської міської ради, учителів гімназії: Козирєвої О.Б., Кіркеснер В.О., Кролівець Н.М.,Волченко Н.А. були спрамовані на те, щоб утвердити думку про  роль та відповідальність  учителя у сьогоднішньому реформуванні освіти. Практичні вправи, які запропонували присутнім учителі гімназії,  дали можливість кожному визначити свій рівень обізнаності у даному питання, межі академічної свободи, власного вибору форм та методів роботи. Присутні переконалися у тому, що перший крок до реальних змін – мотивований вчитель, зацікавлений в тому, щоб діти в школі здобували не тільки предметні знання, а й практичні, соціальні, особистісні навички, необхідні їм у майбутньому. Працюючи, перш за все, над самовдосконаленням і розвитком себе, як педагога – лідера, новатора, здатного змінюватись за потреб часу, ми зрештою прийдемо до школи, яка буде виховувати не лише відповідальність за себе, а і за розвиток і добробут країни.     
ТОЖ ЗБУДУЄМО  ШКОЛУ, ДЕ КОЖНА ДИТИНА МАЄ МОЖЛИВІСТЬ РЕАЛІЗУВАТИ ВЛАСНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЗА ДОПОМОГОЮ ЯКІСНОЇ ОСВІТИ. ПЕРЕКОНАНІ У ТОМУ, ЩО ОСНОВНІ   РУШІЇ   В ОСВІТИ   –  ЦЕ МОТИВАЦІЯ УЧНІВ УЧИТИСЯ ТА МОТИВАЦІЯ ПЕДАГОГІВ НАВЧАТИ.
Починаймо змінюватись і  надихати  інших!