четвер, 3 січня 2019 р.

ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ : ПАРАД ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ ТА ЗАДУМІВ.


Засідання педагогічної ради. Ці слова нерідко викликають уявлення про щось заформалізоване, нудне зібрання, на якому заслуховуються стереотипні доповіді про успішність і дисципліну, проголошуються заохочення й покарання. Дійсно, не можна обійтись  від традиційних порівняльних таблиць, які демонструють якість та успішність навчання учнів, ріст  результативності участі у предметних олімпіадах та професійних конкурсах, інформацію про вивчення нормативних документів тощо. Без цього, погодьтеся, все ж таки обійтися неможливо, але зробити засідання педагогічної ради цікавим, корисним, сучасним можна. Це ми і намагаємося робити у Краматорській українській гімназії. Протягом багатьох років  формуємо думку про те, що педрада є лабораторією педагогічної майстерності, однією з умов розвитку експериментальної роботи в освітній установі. Тому виділяємо три основних напрями в діяльності педради. По-перше, питання, винесені на її розгляд, повинні бути цікаві всім. По-друге, до підготовки педрад залучати якомога більшу кількість модераторів, створювати творчі групи, що вирішували би перспективні задачі. По-третє, педрада повинна бути не тільки генератором цікавих ідей, а й експертною радою експериментальної роботи освітньої установи. Ми спробували зробити педраду органом, що об'єднає агентів змін загальною турботою про сьогоднішній і завтрашній день гімназії; спонукає до пошуку, творчості; створює у колективі атмосферу довіри, взаєморозуміння та поваги.
Пропоную матеріали до проведення засідання педагогічної ради.
ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ 
КРАМАТОРСЬКОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ
Будьте самі шукачами, дослідниками.
Якщо не буде вогника у вас,
вам ніколи не запалити його в інших.
В.О. Сухомлинський
ТЕМА:
УМОТИВОВАНИЙ УЧИТЕЛЬ-АГЕНТ ЗМІН СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ. СВОБОДА ВИБОРУ Й ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА РЕЗУЛЬТАТ.
ГАСЛО:
ПРОДУКУЄМО ІДЕЇ : здобутки, досягнення, виклики
Ми очікуємо на педраді:
• конструктивних порад, які можуть активізувати діяльність педагогічного колективу;
• добрих, цікавих ініціатив;
• критики.
Ми проти:
• самозвітів без критичних поглядів;
• млявих «промов із листка»;
• байдужості.
Ми за творче, ініціативне й новаторське ставлення до роботи, яке є критерієм соціальної активності вчителя.
МЕТА:

ü продемонструвати свій фаховий рівень, творчість, надбання, обмінятись досвідом, педагогічними знахідками; стимулювати вчителів до самовдосконалення та творчого зростання.
ü внести елементи самокорекції в подальшу діяльність
ü обговорити основні проблеми , що виникають у роботі  при застосуванні ІКТ   та окреслити шляхи їх вирішення.


ФОТОЗВІТ
Робота у групах
Виступ Сезько Т.А., заступника директора з навчально-виховної роботи Краматорської української гімназії




Виступ Савчука О.А., учителя історії.Результати роботи у групах
Будуємо НОВУ УКРАЇНСЬКУ ШКОЛУ разом із Кіркеснер В.О., учителем початкових класів
Виступ Ридош Н.І., учителя початкових класів.Результати роботи у групі.

Підводить підсумки роботи у групі Ільченко І.І.

Створення сучасного освітнього простору в умовах реалізації Концепції НУШ в гімназії. З досвіду роботи учителів початкових класів Кролівець Н.М., Волченко Т.А.


Сучасний урок англійської мови представляє Соломка Л.І.

Ільченко І.І., учитель математики ділиться досвідом впровадження мультимедійних презентацій на своїх уроках.
Кучеренко О.Ю., учитель математики  демонструє роботу на уроках за допомогою текстового редактора.
Данильченко Г.Я., учитель математики представила доповідь з теми "Криза мотивації."
Іваникіна К.О., учитель зарубіжної літератури наочно показала використання віртуальних окулярів на своїх уроках.