субота, 16 березня 2019 р.

ІДЕЇ НАРОДЖУЮТЬСЯ ТУТ!

На семінарі «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА - НОВИЙ ЗМІСТ ОСВІТИ. НОВІ ПРОФЕСІЙНІ РОЛІ ТА ЗАВДАННЯ УЧАСНИКІВ НАВЧАЛЬНОВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В КОНТЕКСТІ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ» присутні мали змогу  познайомитися з новим освітнім середовищем, який створено завдяки клопіткій роботі педагогічного колективу Краматорської української гімназії.






Сучасне життя висуває свої вимоги й вимагає від учителів активно використовувати інноваційні технології в навчальному процесі. Саме їх застосування здатне забезпечити єдність освітніх, розвиваючих і виховних функцій. Час жадає від нас пошуку нових форм роботи на уроці. Учителі початкової школи Волченко Т.А. та Кролівець Н.М. поділилися результатами впровадження  інноваційних технологій 

  • інтерактивні технології; 
  • інформаційно-комунікаційні технології;
  • технології диференційного навчання;
  • проблемного навчання;
  • ігрові технології;
  • технології навчання «Шість цеглинок» та інші. 





Дмитрієва І.Г., завідуюча кафедри іноземних мов гімназії поділяться сучасними підходами до вивчення англійської мови, які дають позитивні результати: ігрова технологія, проектна, мультимедіа-технологія, яка інтегрує у собі потужні розподілені освітні ресурси, що здатні забезпечити середовище для формування та розвитку ключових компетентностей. 


Грузіна Н.В., учитель математики та інформатики разом з учасниками гуртка «Робототехніка»  представила  перші  кроки роботи одного з напрямків впровадження STEM-освіти.Учитель поділилася  результатами  своєї роботи над проектом «FIRST LEGO League».
Ільченко І.І., учитель математики продемонструвала ефективні сучасні  технічні засоби вивчення алгебри та геометрії, зокрема  документ-камери, що  слугують для передачі зображень реальних об'єктів. Таким чином зображення з будь-якого натурального об'єкта, таблиці, графіка або малюнка, сторінки книги або зошита стає доступним для перегляду одночасно цілим класом; роботу в Програмі Gran1 для побудови графіків функцій та визначення об’ємів тіл обертання; залучення дітей до  Міжнародного Проекту «Матіфік в Україні» як  на уроках, так і позаурочній діяльності; результати впровадження Програми  Інтерактивна Стеріометрія Cabri 3D; використовування Програми MyTest для роботи з математично обдарованими дітьми.


      
Мельник І.Р., учитель української мови та літератури, керівник гуртка «Крок до науки», «Мовно-літературна майстерня» практично довела учасникам семінару, що лінгвістична гра несе в собі значний потенціал активізації навчально  пізнавальної діяльності. Учитель  продемонструвала дієвий інструментарій для роботи з обдарованими дітьми.
Іваникіна К.О., учитель зарубіжної літератури разом зі своїми учнями довела, якщо раніше віртуальна мандрівка до музеїв життя і творчості письменників за допомогою 3-D була чимось недосяжним, то тепер практично кожен учитель може мандрувати разом з учнями за допомогою окулярів віртуальної реальності. На уроках літератури цей вид інструментарію зробить далекі краї близькими і максимально реальними. Учитель поділиться наробками  ефективного використання віртуальних окулярів у навчальному середовищі.

   

Немає коментарів:

Дописати коментар