На
семінарі «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА - НОВИЙ ЗМІСТ ОСВІТИ. НОВІ ПРОФЕСІЙНІ РОЛІ ТА ЗАВДАННЯ УЧАСНИКІВ НАВЧАЛЬНОВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В КОНТЕКСТІ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ» присутні мали змогу познайомитися з новим освітнім середовищем,
який створено завдяки клопіткій роботі педагогічного колективу Краматорської
української гімназії.
- інтерактивні технології;
- інформаційно-комунікаційні технології;
- технології диференційного навчання;
- проблемного навчання;
- ігрові технології;
- технології навчання «Шість цеглинок» та інші.
Грузіна Н.В., учитель математики та інформатики разом з учасниками гуртка «Робототехніка» представила перші кроки роботи одного з напрямків впровадження STEM-освіти.Учитель поділилася результатами своєї роботи над проектом «FIRST LEGO League».
Ільченко І.І., учитель математики продемонструвала ефективні сучасні технічні засоби вивчення алгебри та геометрії, зокрема документ-камери, що слугують для передачі зображень реальних об'єктів. Таким чином зображення з будь-якого натурального об'єкта, таблиці, графіка або малюнка, сторінки книги або зошита стає доступним для перегляду одночасно цілим класом; роботу в Програмі Gran1 для побудови графіків функцій та визначення об’ємів тіл обертання; залучення дітей до Міжнародного Проекту «Матіфік в Україні» як на уроках, так і позаурочній діяльності; результати впровадження Програми Інтерактивна Стеріометрія Cabri 3D; використовування Програми MyTest для роботи з математично обдарованими дітьми.
Мельник І.Р., учитель
української мови та літератури, керівник гуртка «Крок до науки»,
«Мовно-літературна майстерня» практично довела учасникам семінару, що лінгвістична
гра несе в собі значний потенціал активізації навчально пізнавальної діяльності. Учитель продемонструвала дієвий інструментарій для
роботи з обдарованими дітьми.
Іваникіна К.О., учитель
зарубіжної літератури разом зі своїми учнями довела, якщо раніше віртуальна
мандрівка до музеїв життя і творчості письменників за допомогою 3-D була чимось
недосяжним, то тепер практично кожен учитель може мандрувати разом з учнями за
допомогою окулярів віртуальної реальності. На уроках літератури цей вид
інструментарію зробить далекі краї близькими і максимально реальними. Учитель
поділиться наробками ефективного використання
віртуальних окулярів у навчальному середовищі.
Немає коментарів:
Дописати коментар