9, 10 квітня 2016 р. у м.Харкові відбулася Друга національна
(не)конференції EdCamp, учасником якої була Сезько Тетяна Анатоліївна,
заступник директора Краматорської української гімназії.
(Не)конференції EdCamp проводяться у
всьому світі в новому дискусійному форматі для співтворчості вчителів/-льок.
EdCamp- це
Демократичне місце зустрічі
Унікальна платформа професійного зростання
Спільнота кращих агентів змін
Освітяни збираються разом, щоб обговорити
питання, які їх турбують найбільше. Відкритий
обмін педагогічним досвідом, співпраця і розв'язання спільних задач за
принципом "Give – Get" ("Дай, якщо можеш – Візьми, якщо хочеш"). Ефективна модель для трансформацій в освіті на рівні окремо взятої
школи, регіону та країни в цілому –= разом ми сила!
Трохи історії
EdCamp народився у Філадельфії (США) влітку 2010 року. Із того часу понад 950
заходів відбулося в
26 країнах, об’єднавши понад 70 000 учителів/-льок. Україна стала 9-ю державою світу й 3-ю в Європі, яка приєдналася до цього всесвітнього руху. Формат
педагогічної (не)конференції став затребуваним.
ШІСТЬ
ПРИНЦИПІВ EDCAMP
Учасниці й учасники не
платять за вхід на EdCamp. Це дозволяє гарантувати, що різні педагоги –як із
міст, так і з регіонів, як досвідчені, так і початківці – зможуть узяти участь.
Незалежність
Учасниці й учасники не
платять за вхід на EdCamp. Це дозволяє гарантувати, що різні педагоги – як із
міст, так і з регіонів, як досвідчені, так і початківці – зможуть узяти участь.
Вільна ініціатива
Будь-хто може
організувати EdСamp у себе – чи то районне управління освіти, окрема школа,
громадська організація або неформальна учительська група.
Програма визначається у
перший день проведення
Уранці першого дня
графік і теми спілкування плануються спільно з усіма. За рахунок цієї
спонтанності план подій максимально відповідає потребам учасників/-ниць.
Кожний і кожна можуть стати
спікерами
Якщо ви відвідуєте
EdСamp, то маєте право виступити. Усі, кому небайдуже, як розвивається освіта в
Україні, можуть поділитися своїм досвідом в атмосфері, яка об’єднує.
Діє закон "про дві ноги"
Учасники й учасниці
самі визначають, які з сесій відвідають. Це забезпечує ефективний спосіб
"відсіву" тих виступів, які не є актуальними для педагогів або
презентовані в непривабливій формі.
ЕФЕКТ
"ДОВГОГО ХВОСТА"
Найцікавіше
починається після EdCamp’ів! Унаслідок продуктивного спілкування зав’язуються
знайомства, народжуються нові ідеї і спільні проекти: у цьому й полягає так званий ефект «довгого хвоста».
Протягом двох днів перебування на( не)конференції відвідала відкриті уроки, познайомилася із
практичними наробками колег із усіх куточків України, готова втілювати побачене
у життя, ділитися набутими знаннями. Переконалася у тому, що розбудовуючи
спільноту відповідального учительства, важливо не зупинятись, постійно
вдосконалюватися, розвивати свої професійні навички. Шкільна освіта має
змінюватися, щоб відповідати вимогам сучасного суспільства, тому педагоги не можуть залишатися осторонь,
оскільки вони та учні – ключові особи навчального процесу.