Засідання педагогічної ради. Ці слова нерідко
викликають уявлення про щось заформалізоване, нудне зібрання, на якому
заслуховуються стереотипні доповіді про успішність і дисципліну, проголошуються
заохочення й покарання. Дійсно, не можна обійтись від традиційних порівняльних таблиць, які
демонструють якість та успішність навчання учнів, ріст результативності участі у предметних олімпіадах та професійних
конкурсах, інформацію про вивчення нормативних документів тощо. Без цього,
погодьтеся, все ж таки обійтися неможливо, але зробити засідання педагогічної
ради цікавим, корисним, сучасним можна. Це ми і намагаємося робити у
Краматорській українській гімназії. Протягом багатьох років формуємо думку про те, що педрада є лабораторією
педагогічної майстерності, однією з умов розвитку експериментальної роботи в освітній
установі. Тому виділяємо три основних напрями в діяльності педради. По-перше, питання, винесені на її
розгляд, повинні бути цікаві всім. По-друге,
до підготовки педрад залучати якомога більшу кількість модераторів, створювати
творчі групи, що вирішували би перспективні задачі. По-третє, педрада повинна бути не тільки генератором цікавих ідей,
а й експертною радою експериментальної роботи освітньої установи. Ми спробували
зробити педраду органом, що об'єднає агентів змін загальною турботою про сьогоднішній
і завтрашній день гімназії; спонукає до пошуку, творчості; створює у колективі
атмосферу довіри, взаєморозуміння та поваги.
Пропоную матеріали до проведення засідання педагогічної ради.
ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ
КРАМАТОРСЬКОЇ
УКРАЇНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ
Будьте самі шукачами, дослідниками.
Якщо не буде вогника у вас,
вам ніколи не запалити його в інших.
В.О. Сухомлинський
ТЕМА:
УМОТИВОВАНИЙ УЧИТЕЛЬ-АГЕНТ ЗМІН СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО
ПРОСТОРУ. СВОБОДА ВИБОРУ Й ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА РЕЗУЛЬТАТ.
ГАСЛО:
ПРОДУКУЄМО ІДЕЇ : здобутки, досягнення,
виклики
Ми очікуємо на педраді:
• конструктивних порад, які можуть активізувати
діяльність педагогічного колективу;
• добрих, цікавих ініціатив;
• критики.
Ми проти:
• самозвітів без критичних поглядів;
• млявих «промов із листка»;
• байдужості.
Ми за творче, ініціативне й новаторське ставлення до
роботи, яке є критерієм соціальної активності вчителя.
МЕТА:
ü продемонструвати свій фаховий рівень, творчість, надбання, обмінятись
досвідом, педагогічними знахідками; стимулювати вчителів до самовдосконалення
та творчого зростання.
ü
внести елементи самокорекції в подальшу
діяльність
ü обговорити основні проблеми , що виникають у роботі при застосуванні ІКТ та окреслити шляхи їх вирішення.