Основною
ідеєю альбому реалізованих ідей «Тільки творчо, інакше навіщо..» є збереження
та передача інформації про проведені засідання педагогічної ради
педагогів Краматорської української гімназії.
Значна роль у процесі впровадження досягнень науки та
передового досвіду належить саме їй. У залежності від мети та часу проведення вона
виконує ряд важливих завдань:
поглиблення знань учителів про суть нової педагогічної ідеї, передового
досвіду; аналіз стану роботи гімназії щодо впровадження ідеї у практику;
розробка завдань колективу; аналіз і підбиття підсумків роботи над проблемною
темою тощо. Сучасна освіта неможлива без упровадження інноваційних
форм і методів, які роблять педагогічний процес більш якісним, а, отже, і більш
продуктивним.
За
допомогою особливих візуальних прийомів і спеціального декору, з використанням
різноманітних технік скрапбукінгу намагалася передати творчу атмосферу, яка
панує у креативному колективі гімназії.
Керівництво
та педагогічний колектив Краматорської української гімназії як закладу нового
типу перебуває у творчому пошуку оригінальних нестандартних рішень
різноманітних педагогічних проблем. Науково-методична проблема, над якою
працюємо: «Творче спрямування інноваційної діяльності педагогічного колективу
на всебічний розвиток особистості учнів та зростання професійної майстерності
вчителя».
Переконані,
що результати діяльності гімназії щодо реалізації науково-методичної проблеми у
значній мірі залежать від позиції самих
учителів, від їхнього ставлення до нового, бажання його впроваджувати. Ось чому
такою важливою ланкою роботи
вважаємо створення творчої атмосфери, виховання у вчителів смак до теорії, повагу до досвіду
інших, прагнення до безперервного поповнення своїх знань. Тільки в поєднанні
постійної самоосвіти та тактовного внутрішньогімназійного контролю, педагогічні
ідеї та досвід, які йдуть ніби іззовні, можуть стати внутрішнім досягненням
учителя, а їх реалізація перетвориться на його потребу.
СЕЗЬКО ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА,
заступник директора
з
навчально-виховної роботи Краматорської української гімназії,
учитель
української мови та літератури
вищої
кваліфікаційної категорії,
з педагогічним
званням «старший учитель».