Учитель року — щорічний всеукраїнський конкурс, що проводиться з
метою стимулювання участі педагогів у процесах
становлення та розвитку ефективної національної системи освіти та популяризації
кращих і новітніх педагогічних практик, зростання професійної майстерності
вчителів. Цього року конкурс проводиться у номінаціях «Початкова школа»,
«Історія», «Зарубіжна література», «Хімія», «Образотворче мистецтво».
Непростий шлях
необхідно пройти учителю перш ніж він буде проводити урок.
Так,
наприклад, цьогоріч педагоги
Краматорської української гімназії Кіркеснер Валентина Олександрівна, учитель
початкових класів та Шелкова Катерина Олександрівна, учитель зарубіжної
літератури, брали участь у відповідних номінаціях. Їм довелося пройти
чимало випробувань:
·
Провести
майстер-клас;
·
Подолати
методичний практикум;
·
Виконати
практичну роботу та тестування;
·
Презентувати
проєкт;
·
Провести
урок у незнайомому класі на тему, оголошену напередодні.
Отже, багато
випробувань успішно подолано. Вітаємо
педагогів гімназії, учасників міського етапу конкурсу «Учитель року-2020»
Кіркеснер
Валентину Олександрівну,учителя початкових класів,яка посіла ІІ місце в номінації «Початкова освіта» та Шелкову
Катерину Олександрівну, учителя зарубіжної літератури, яка посіла ІІІ місце в
номінації «Зарубіжна література». Бажаємо не зупинятися, а йти вперед,
творчості та натхнення, нових злетів та нових обріїв.
Дозвольте
нагадати «Притчу про майстра».
Якось увечері зібралися разом
музичні інструменти: скрипка, саксофон, труба, сопілка і контрабас. І виникла
між ними суперечка: хто краще за всіх грає?Кожен інструмент почав виводити
свою мелодію, показувати свою майстерність. Але виходила не музика, а жахливі
звуки. І чим більше старався кожен із них, тим потворнішою була мелодія.Але з'явилася людина й одним
помахом руки зупинила ці звуки, сказавши «Друзі, мелодія – це одно ціле. Нехай
кожний прислухається до іншого і побачите, що вийде». Людина знову махнула рукою, і
спочатку несміливо, а потім усе краще зазвучала мелодія, у якій було чути
смуток скрипок, ліричність саксофона, оптимізм труби, ніжність сопілки,
величність контрабаса. Інструменти грали. А мелодія все звучала і звучала,
поєднуючи звуки в єдине ціле.
Як важливо, щоб роботу оркестру хтось направляв, допомагав вивести
мелодію, зазвучати! Досягнення гармонії можливе тоді, коли всі об'єднані єдиною
волею та спільною метою. Нехай когорта
педагогів-майстрів поповнюється щоріч
новими іменами.
Кіркеснер Валентина Олександрівна, учитель початкових класів КУГ
Немає коментарів:
Дописати коментар